juny 21

Comunicat oficial festes 2021

El dissabte 20 de juny de 2020 es va celebrar sessió ordinària de l’Assemblea General de l’Associació Festes de Moros i Cristians de Sant Blai. Reunits els representants de l’Ajuntament, de la Parròquia, de l’Associació de Festes de Moros i Cristians de Sant Blai i de les nou filaes, es va tractar, entre altres assumptes, el punt de l’ordre del dia relatiu a la previsió per a les festes de l’any 2021.
El fet de no poder celebrar tots els actes dels Panellets de les filaes i de l’Associació, així com la incertesa que provoca l’evolució de l’actual crisi sanitària, va motivar l’adopció d’aquestes DECISIONS RESPECTE DE LES FESTES DE SANT BLAI 2021:

– Ajornar els càrrecs de l’any 2021 de capitans, capitanes i alferes, i posposar-los a l’any 2022.

– Intentar realitzar l’acte de l’homenatge a les persones que compleixen 50 i 75 anys de fester, en les condicions que permeta la normativa sanitària vigent.

– Mantindre l’edició del llibre de festes, tot i que s’adaptarà el contingut a la situació actual.

– Decidir en l’Assemblea de Festa Avant, que tindrà lloc en la primera quinzena de novembre de 2020, si les festes i els actes previs (el concert, la Publicació i l’Acapte) es poden desenvolupar amb normalitat, o bé cal redactar unes ordenances específiques per a ajustar els formats a la normativa sanitària vigent.

A través del present comunicat, expressem la nostra solidaritat i el nostre suport a tots els càrrecs festers que s’han vist afectats per aquestes decisions. Esperem que, tant prompte com siga possible, tornem a gaudir juntes i junts de les festes que ens mereixem.

Comunicat oficial festes 2021 en PDF

Comunicat en PDF